31/7/13

Prenen decisions

Sempre hi han excuses, sempre hi han entrebancs que impedeixen que es cumpleixi el que es promet.
I com diu la dita " tanto va el cantaro a la fuente, que al final se rompe", i el meu  hi a anat tant que al final s'ha trencat.
No se si ilota sera capaç de trobar la cola que enganxi els trossos, en les seves mans esta, Jo ja li he posat els mitjos per fer-ho, ara sols ella pot decidir el que fara.
La setmana vinent marxem de vacançes, seran dues setmanas de repos i relax,sense l'estres de la feina i problablement amb molt de temps per pensar, esperem que aquest temps sigui ben aprofitat i que doni fruits a la tornada a la rutina.
En altre ordre de coses, hi continuan habent aspirants a "joguina", no tots pasen la primera criba, algun que altre esta avançat, pero no se el perque no acaban d'avançar.
Quant t'els trobes per internet, esperen a que sigui Jo la que els pregunti, la que interrogui, les seves respostes es limiten al "si Senyora/no Senyora" i no se si es perque Jo soc rareta pero aixo no m'agrada gens.
M'agrada que tinguin una conversa mitjanament inteligent, que es tracti d'una conversa, no d'un monolec i no hi ha manera de que ho entenguin.
Tambe hi han els que menteixen, a vegades en coses importants i d'altres amb tonteries, i les errades es poden perdonar, les mentides no les perdono mai.
Tambe estan aquells que parlan amb tu i pertanyen ja a un Dominant pero van buscan un altre per si la cosa els hi falla o perque no se senten ben atessos, o els que estan parlant amb tota Dominant que troben i que consti que no m'importa, pero no em menteixis diguen que no, perque a sobre son patosos i s'equivoquen de finestre a l'escriure .
Sols busco un submis, (home o dona, no tinc manies ;)) que vulgui tenir sesions d'una manera regular.
Es que busco un imposible?????.
Pot ser si, sols el temps ho dira.
Bones vacançes
Dama Gisela